پاسخ قاطع گابریل کالدرون به جدایی علیپور: نه!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور تنها بازیکن پرسپولیس در جابجایی تابستانی بود که پیشنهادات قابل توجهی از تیم های باشگاهی یونان، روسیه، بلژیک و ترکیه داشت.

پاسخ قاطع گابریل کالدرون به جدایی علیپور: نه!

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد انتقال خود را منوط به توافق باشگاه با مشتریان اروپایی اش کرد.

باشگاه پرسپولیس نیز قصد داشت با فروش یک میلیون دلاری علیپور بخش قابل توجهی از بدهی های خود را تسویه کند اما کمبود مهاجم در این تیم باعث عدم موافقت با خروج وی شده است.

باشگاه پرسپولیس موضوع انتقال علیپور را با گابریل کالدرون در میان گذاشته است اما سرمربی سرخپوشان با این موضوع کاملا مخالفت نموده و پاسخ قاطعی به این موضوع داده است. کالدرون به باشگاه پرسپولیس تاکید نموده است علیپور را باید تحت هر شرایطی حفظ نمایند.

همین امر سبب شد تا مسئولان پرسپولیس ضمن توافق با افزایش رقم قرارداد اقتصادی علی پور برای فصل، جاری پیشنهاد تمدید یک سال دیگر از قرارداد وی با پرسپولیس را مطرح نمایند.

از این رو علیپور به احتمال فراوان عصر امروز قرارداد خودرا برای یک فصل دیگر با سرخپوشان تمدید می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2685

به "پاسخ قاطع گابریل کالدرون به جدایی علیپور: نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قاطع گابریل کالدرون به جدایی علیپور: نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید