چینی ها یک باشگاه آمریکایی را تحریم کردند

به گزارش سهندبلاگ، شرکت های تجاری و شبکه های تلویزیونی چین به اظهارات مدیر باشگاه هیوستون آمریکا در خصوص هنگ کنگ واکنش سریع نشان دادند.

چینی ها یک باشگاه آمریکایی را تحریم کردند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سی ان ان،داریل موری مدیر تیم بسکتبال هیوستون راکتس در توئیتی از اعتراضات هنگ کنگی ها علیه چینی ها حمایت کرد، اما این موضوع به مذاق چینی ها خوش نیامد و بعضی از شرکت های تجاری این کشور در واکنشی سریع حمایت های خود را از این باشگاه به حالت تعلیق در آوردند.

برهمین اساس اتحادیه بسکتبال چین گفت که همه همکاری ها با تیم هیوستون را متوقف می نماید. سرکنسولگری چین در هیوستون نیز در بیانیه ای که روز یکشنبه منتشر شد از مسئولان این تیم این تیم خواست که اشتباهات را فوراً اصلاح کند.

همچنین تلویزیون های چینی نیز گفتند بازی های هیوستون و برنامه های مربوط به این تیم را به حالت تعلیق در می آورند و شرکت های چینی فراوری البسه از جمله لی نینگ، همکاری خود با این باشگاه را متوقف کردند.

پس از این ماجراها، مدیر باشگاه هیوستون در توئیتی دیگر نوشت: من قصد نداشتم با توئیت خودم به طرفداران هیوستون و دوستان خودم در چین توهین کنم و از آن توئیت فرصت زیادی برای شنیدن و در نظر دریافت دیدگاه های دیگر داشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3601

به "چینی ها یک باشگاه آمریکایی را تحریم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها یک باشگاه آمریکایی را تحریم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید