افزایش 25 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد توصیفیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران نقش تشکل های کارگری و تعامل آنان با کارفرمایان را در امر فراوری موثر خواند و گفت: هر قدر این هم افزایی بیشتر باشد به طور قطع شاهد رونق فراوریات داخلی خواهیم بود.

افزایش 25 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان

وی مطرح کرد: تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان با تعامل سازنده و هم افزایی می توانند به رونق فراوری یاری نمایند.

توصیفیان همسو شدن تشکل های کارگری و کارفرمایی را احتیاج اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی نقش زیادی در این خصوص دارند.

وی کوشش در راستای صیانت از نیروی کار را امری مهم خواند و گفت: توسعه ارتباطات و تعامل بین تشکلهای کارگری و کارفرمایی به این امر خطیر یاری می نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه نقش آموزش را در بالا بردن و ارتقاء سطح دانش کارگران و کارفرمایان مهم خواند و گفت: سعی داریم با ارائه آموزش های لازم از قبیل بهداشت و حفاظت کار، ایمنی و بازرسی کار و قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی فضای کارایمن را برای آنان فراهم کنیم.

وی همچنین حضور و تعامل نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان در سطح کشور را ارزنده خواند و با اشاره به رویکرد و سیاست گذاریهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه تشکلها، گفت: تقویت و توسعه این تشکل ها به بهبود فضای کسب و کار یاری می نماید.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خدمت تشکلات کارگری و کارفرمایی بوده و خواهان تقویت فعالیت های انجمن های صنفی به عنوان شرکای اجتماعی دولت در راستای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی است چرا که تشکل های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با یکدیگر امنیت شغلی را فراهم می نمایند.

توصیفیان به رویکرد و سیاست گذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توسعه تشکل ها نیز اشاره و تقویت و توسعه این تشکل ها را موجب بهبود فضای کسب و کار دانست و اضافه نمود: در بحث شورای اسلامی کار تحقق 100 درصدی و در نماینده کارگران تحقق 141 درصدی را شاهدیم و افزایش 25 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان نیز مشهود است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 326

به "افزایش 25 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی تشکل های کارگری و کارفرمایی در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید