تحریم ها در سال آینده شکست می خورد، واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت

به گزارش سهندبلاگ، حسن روحانی با اشاره به شروع واکسیناسیون کرونا از فردا گفت: این طرح طبق سندی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسانده و ابلاغ نموده با سرعت ادامه پیدا می نماید و امیدواریم سال آینده برای مردم ما سال بهتری باشد.

تحریم ها در سال آینده شکست می خورد، واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حجّت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز (دوشنبه 20 بهمن) در آیین بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری عشایر و روستایی و پروژه های ملی وزارت کار که همزمان با دهه فجر صورت گرفت، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بسیار خرسندم که امروز شاهد طرح متنوع در روستا های کشور بودیم. افتتاح و رونمایی از 142 طرح در آغاز این برنامه و طرح های بعدی به معنای آن است که تحول بسیار خوبی را امروز در روستا های کشور شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همه دولت ها از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون به روستاییان یاری نموده اند، گفت: در دولت تدبیر و امید کار فوق العاده ای در ارتباط با برق، آب، گاز، راه ها، مدارس و مخصوصاً بهداشت و ارتباطات روستایی انجام شد. همچنین بسیاری از روستا های ما به سیستم اینترنت متصل هستند.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا از فردا گفت: فردا روز مبارکی خواهد بود و این طرح طبق سندی که ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسانده و ابلاغ نموده با سرعت ادامه پیدا می نماید؛ امیدواریم سال آینده برای مردم در مقابله با این ویروس سال بهتری باشد و هم با کوشش هایی که ملت انجام دادند از لحاظ تحریم هم که البته شکست خورده است، شرایط بهتری مردم خواهند داشت.

وی اضافه نمود: از لحاظ تحریم هم تحریم شکست خورده است و ملت ما سال آینده شرایط بهتری خواهند داشت.

روحانی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه آبادی روستا ها گفت: آنچه ما در اواخر دولت یازدهم احساس کردیم مساله اشتغال روستایی بود. البته طرح های گردشگری در روستا ها بسیار تاثیرگذار بود. در بخش کشاورزی حرکت بسیار خوب و تاثیرگذاری در روستا ها انجام شد. علاوه بر این ارائه خدمات در روستا ها به خصوص در زمینه گازرسانی بیشتر شده بود.

وی با بیان اینکه در این 7 سال و نیم بیش از کل تاریخ ایران گاز به روستا ها رسیده است، گفت: تا روز آغاز دولت یازدهم 14 هزار روستا گاز داشتند و امروز این تعداد به 32 هزار روستا رسیده است؛ بنابراین کار بسیار بزرگی در زمینه گاز، آب و برق و بخصوص در زمینه بهداشت و ارتباطات و راه انجام شده است.

روحانی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال در روستا ها گفت: اواخر دولت یازدهم با اجازه رهبری یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای یاری به اشتغال روستاییان در نظر گرفتیم. فرایند تصویب آن در مجلس طول کشید و در دولت دوازدهم و در سال 96 این کار آغاز شد.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز طرح وام های روستایی سه ساله شده است، اظهار کرد: در طول این سه سال 20 هزار میلیارد تومان وام در اختیار روستاییان در بخش کشاورزی، صنایع دستی، خدمات و صنایع کوچک و بخش های دیگری در روستا ها قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: در این مدت حرکت های خوبی در زمینه کشت های گلخانه ای و پرورش آبزیان و بوم گردی انجام شده است. اگر چه بوم گردی و گردشگری در سال 99 دچار مقداری مشکل شد که امیدواریم سال آینده جبران گردد.

روحانی با بیان اینکه طرح اشتغال روستایی در روستا ها کار خوب و لازمی بود، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که طرح های بسیار زیادی انجام گرفته است و همانطور که اعلام شد 262 هزار اشتغال در سایه این طرح در روستا های ما انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12584

به "تحریم ها در سال آینده شکست می خورد، واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها در سال آینده شکست می خورد، واکسیناسیون کرونا به سرعت ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید