ویزای کانادا: تورنتو، واترلو به اسم یکی از برترین زیست بوم های استارتاپی دنیا معرفی گردید

به گزارش سهندبلاگ، تورنتو در رتبه بندی برترین شهرهای استارتاپی دنیا چند پله صعود کرد.

ویزای کانادا: تورنتو، واترلو به اسم یکی از برترین زیست بوم های استارتاپی دنیا معرفی گردید

در تاریخ 9 ماه می، یک گروه تحقیقاتی از سان فرانسیسکو به نام Startup Genome، گزارش زیست بوم های استارتاپی جهان در سال 2019 را با رتبه بندی 30 زیست بوم استارتاپی برتر جهان منتشر کرد.

زیست بوم تورنتو-واترلو با سه پله صعود نسبت به سال 2017، در صندلی سیزدهم نهاده شد و یکی از 14 شهر آمریکای شاقتصادی در رتبه بندی 30 شهر برتر جهان می باشد. دیگر شهر کانادا که در این فهرست واقع شده است، ونکوور با رتبه 24 می باشد.

بر اساس این گزارش، این رتبه بندی ها بر اساس یک سوال مهم معین می شوند:در کدام یک از زیست بوم ها، یک استارت آپ نوپا برترین شانس برای کسب موفقیت جهانی را دارد؟

شهرها ابتدا بر اساس دسترسی یک استارت آپ به 9 عامل موفقیت از جمله تامین بودجه اقتصادی، حضور نوابغ و افراد پر استعداد و دسترسی به بازار مورد ارزیابی نهاده شده اند. پس از آن، Startup Genome مجموعه داده های جهانی در خصوص استارت آپ های نوپا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بعلاوه برای انجام رتبه بندی با بیش از 100 کارشناس متخصص مصاحبه نموده است.

دو استارت آپ قوی در تورنتو شامل AI و Life Sciences می باشند که تقریبا حدود 30 هزار نفر در بخش Life Sciences مشغول به کار می باشند و مقدار سودآوری آن برای اقتصاد محلی حدود 2 میلیارد دلار می باشد. Genome Startup سال جاری بخش Life Sciences را به رده بندی خود اضافه نموده است که به بسیاری از شهرهایی که در این بخش دارای نقاط قوت بودند یاری کرد تا در رتبه بندی کلی، صندلی بهتری کسب کنند.

تورنتو بعلاوه در زمره 5 زیست بوم استارتاپی برتر در زمینه فناوری Blockchain، که قابلیت رمزنگاری ارز دیجیتال مانند بیت کوین را دارد؛ نهاده شد و در میان 135 شهر جهان، صندلی پنجم را به خود اختصاص داد.

برای کسب اطلاع از گزارش کامل Startup Genome به وب سایت مربوطه مراجعه نمایید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15087

به "ویزای کانادا: تورنتو، واترلو به اسم یکی از برترین زیست بوم های استارتاپی دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: تورنتو، واترلو به اسم یکی از برترین زیست بوم های استارتاپی دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید