خبرنگاران بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین راه اندازی می شود

به گزارش سهندبلاگ، قزوین- خبرنگاران- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین از راه اندازی بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در این استان خبر داد.

خبرنگاران بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگاران، مریم بیدخام روز جمعه در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی چند قلوها در حمام قجر قزوین با اعلام این مطلب افزود: جامعه از فعالیت تشکل های مردم نهاد استقبال می کند و سمن ها درمیان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند چراکه برخواسته از دل مردم و بطن جامعه هستند.

وی گفت:موسسه دوقلوها و چند قلوهای استان قزوین از تشکل های نوپایی است که در مدت کوتاهی توانسته بیش از یکهزار و 500 عضو جدید داشته باشد و در همین مدت اقدامات بسیار خوبی در زمینه شناسایی خانواده های دارای فرزندان دو قلو و چند قلو ، آموزش و اجرای برنامه های فرهنگی برای جامعه هدف داشته است .

بیدخام افزود: نمایشگاه صنایع دستی دوقلوها و چندقلوهای استان قزوین که به مناسبت روز جهانی چندقلوها و همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر برگزار گشت ، آثار بسیار نفیس ، زیبا و ارزشمندی بود که نشان از ظرفیت و توانایی این آنان دارد که ضروری است از این هنر و توانایی آنها در راستای اشتغال پایدار حمایت های چند جانبه صورت بگیرد .

این مسوول تاکید کرد: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد ، نمایشگاه صنایع دستی خانواده بزرگ دوقلوها و چندقلوهای استان قزوین با بهبود شرایط کرونا در سطح وسیعتری برگزار شود.

وی افزود: ضروری است که از خانواده های دارای فرزند دو یا چند قلو حمایت های لازم در جهت آموزش و توانند سازی آنها و هم ارائه تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانواده ها و فرزندان انجام شود.

بیدخام شرح داد: مهم ترین مسئله ای که خانواده های دارای فرزند دو یا چند قلو دارند همزمان بودن رسیدگی به آن هاست که به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ مراقبت و نگهداری در مرحله نوزادی و کودکی، خانواده ها را با مشکل روبرو می کند و ضروری است که مورد حمایت قرار گیرند.

وی ، تشکیل بانک اطلاعاتی از دوقلوها و چندقلوها ، تلاش در ایجاد اشتغال ، راه اندازی شرکت تعاونی در حوزه های مختلف ، انجام امور مشاوره ، برگزاری همایش و جشنواره های مختلف مهمترین فعالیت های این انجمن دانست و خواستار عضویت دوقلو و چندقلوهای سطح استان در این انجمن شد .

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13889

به "خبرنگاران بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک اطلاعات دوقلوها و چند قلوها در قزوین راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید