خبرنگاران راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: راه آهن برای تست میدانی چرخ های منوبلوک قطار که از طریق شرکت تابعه ایدرو داخلی سازی شده آمادگی دارد.

خبرنگاران راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل

به گزارش روز جمعه خبرنگاران از پایگاه خبری ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) سعید رسولی هنگام دیدار ازغرفه ایدرو در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اضافه نمود: داخلی سازی و تولید انبوه چرخ منوبلوک نقش موثری در صرفه جویی ارزی و توسعه صنعت ریلی دارد.

وی همچنین کیفیت مناسب محورهای لوکوموتیو و واگن های باری و مسافری ساخته شده در مجتمع فولاد اسفراین که علاوه بر نیاز داخل در توسعه بازارهای صادراتی پیروز بوده را پیشرفتی جدی ارزیابی کرد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه های ایدرو برای نوسازی و توسعه صنایع ریلی و ایجاد زنجیره تامین تجهیزات اصلی واگن های مترو در کشور ابراز خرسندی کرد .

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی از غرفه ایدرو ، مدیران ایدرو و مجتمع صنعتی اسفراین درخصوص طرح تامین 2 هزار دستگاه واگن مترو برای 9 کلانشهر کشور و تولید آزمایشی چرخ منوبلوک توضیحاتی را ارائه کردند.

شرکت مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو به طور آزمایشی تولید چرخ منوبلوک را به روش آهنگری شده طبق استانداردهای بین المللی را آغاز کرده و تست های آزمایشگاهی کیفی را پشت سر گذاشته است. چرخ یکپارچه فولادی یا منوبلوک قطار از تجهیزات اصلی مورد نیاز واگن های باربری و مسافربری است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی تا 16 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13298

به "خبرنگاران راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه آهن آماده تست میدانی چرخ های منوبلوک ساخت داخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید